Informējam, ka portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.

{{#image}}
{{/image}}
{{text}} {{subtext}}
   

 


Nevajag pašsadedzināties tikai tādēļ, lai citiem būtu silti...


 

Citi raksti par šo tēmu

Salātu lapas

Ieva Salmane, žurnāls „Garšīgs” 2009. gada aprīlis

Pēc ziemas pupiņu, putru un kartupeļu diētas ir laiks zaļās krāsas invāzijai tavā šķīvī! Visvienkāršākie un garšīgākie ir pirmie lapu salāti. Un tās nav tikai trauslās salātu rozetes mazajā podiņā lielveikalā. Ir milzīga salātu izvēle, kas tavu galdu papildinās ar neticamām krāsām, formām un aromātiem: eruka, cigoriņi, spināti, jaunās pieneņu lapiņas, skābenes, nātres.

Arī garšas variējas no saldi sulīgām līdz pat rūgteni pikantām. Salāti noder ne tikai tievētājiem; tie ir pārbagāti ar karotīnu, C, B grupas vitamīniem, kā arī minerālvielām: jodu, dzelzi, magniju, kāliju, kalciju u. c. Vienā reizē nepērc daudz salātu; zaļās lapas jāapēd pēc iespējas ātrāk, jo uzglabājot tās zaudē daļu vērtīgo vielu. Ir neskaitāmi salātu mērču veidi – vari izmantot gan eļļu, gan krējumu, gan jogurtu, gan dabiskas augļu sulas un to gabaliņus. Mēdz teikt, ka salātu galvenā sastāvdaļa ir mērce. Tā gluži nav, bet salātu garša ar mērci gan jālīdzsvaro – rūgteni salāti (piemēram, cigoriņi) labi sader ar saldiem augļiem, savukārt neitrālākus (teiksim, ledussalātus) palutini ar krējuma mērci. Galvenais, lai kombinācija pašam garšo.

Follow veselslv on Twitter

 



 

 

Citi piedāvājumi