{{#image}}
{{/image}}
{{text}} {{subtext}}
   

 

Ģērmanis GIGA

Nevajag pašsadedzināties tikai tādēļ, lai citiem būtu silti...


 

Seja kā atspulgs

Vaira Kaziniece

Sejā redzams pilnīgi viss. No svaiga gaisa, pilnvērtīga miega, pareiza uztura, sakārtotas darba un privātās dzīves, kad cilvēks jūtas ērti, no iemīlēšanās(!!!) seja izskatās jauna, acis mirdz. Diemžēl arī rūpes, satraukums, nogurums atspoguļojas sejā.

Sejas bioloģisko novecošanos novērst nav mūsu spēkos. Ar labu kosmētiku un regulārām procedūrām varam to attālināt. Bieži vien novārtā atstājam lētākus un efektīvākus līdzekļus – ūdens kontrastprocedūras un vingrošanu. 
Lai tas, kas notiek vannasistabā pie spoguļa, pārējiem ir noslēpums. Pēc neilga laika rezultāts tāpat būs redzams! Garantēts ir arī labs garastāvoklis!

Vingrojumi acu muskulatūras trenēšanai
• Lēni astoņas reizes apļot acis pa labi, astoņas reizes – pa kreisi (galvu nekustināt). 
• Lēni pagriezt galvu pa labi (zodu vēlams pagriezt līdz plecam), skatīties tālumā. To pašu pa kreisi. Uz katru pusi atkārtot divas līdz četras reizes.
• Cieši samiegt acis, izturēt dažas sekundes un strauji tās plaši atvērt (kā brīnoties). Atkārtot divas līdz četras reizes.

Vingrinājumi nogurušām acīm un “vārnu kājiņu” mazināšanai
• Ar īkšķiem spiest uz punktiem, kas atrodas centimetra attālumā no acu ārējiem kaktiņiem, izturēt vienu minūti. Atkārtot divas trīs reizes.
• “Skaisto acu” punkti atrodas abpus degunam pie iekšējiem acu kaktiņiem. Kļūdīties nevar, jo tās ir vietas, kurām neviļus uzspiežam ar īkšķi un rādītājpirkstu, kad acis ir nogurušas no lasīšanas vai briļļu nēsāšanas. Uzspiest uz šiem punktiem, izturēt vienu minūti, tad atbrīvot. Atkārtot divas trīs reizes.

Vingrojumi nokareniem vaigiem

• Piepūst vaigus un “dzenāt” gaisu no viena vaiga uz otru.
• Piepūst vienu vaigu un, noturot gaisu tajā, pliķēt ar abu roku pirkstiem no apakšas uz augšu vienu minūti. To pašu ar otru vaigu.

Lai neveidotos dubultzods,
protams, vislabāk ir guļus nelasīt, taču, parādoties pirmajām dubultzoda pazīmēm, līdz arī vingrošana.
• Ievilkt augšlūpu, piespiest to ar apakšlūpu (cieši noturēt lūpas kopā). Pacelt zodu un izvirzīt uz priekšu. Līdzīgs “zosu kaklam”, vai ne? Jāsajūt, kā pastiepjas āda zem zoda. Atkārtot četras reizes.
No lauvas pozas, ko mums iesaka joga, izmantosim tikai darbību ar seju. Tā nostiprina sejas, pakauša, kakla muskuļus, izlīdzina grumbas, uzlabo asinsriti un atslābina sejas muskuļus. Ja to izpilda, skatoties spogulī, uzlabojas oma visai dienai!
• Izbāzt mēli, ar tās galiņu cenšoties aizsniegt zodu, plati izplest acis! Izturēt pozu desmit sekundes. Aizvērt muti un atslābināt seju. Atkārtot divas reizes. √

Follow veselslv on Twitter

  Avene 160x160px
 

 

 

Citi piedāvājumi