{{#image}}
{{/image}}
{{text}} {{subtext}}
   

 


Pats labākais dzīves skolotājs – pieredze. Ņem, protams, dārgi,bet paskaidro saprotami.


 

Citi raksti par šo tēmu

Jūs spējat pārvarēt saaukstēšanos

Jānis Kļaviņš

 

Jūs atgriežaties mājās no darba, un autobuss ir pārpildīts. Pēkšņi jums blakus stāvošais pasažieris tver pēc kabatlakatiņa un pārtrauc klusumu ar skaļu “āāāpčī!”. Lieliski, jūs nodomājat un apcerat savu iespējamo palikšanu uz slimības gultas vairākas nedēļas. Bet jūs varat izvairīties no saaukstēšanās. ASV un Anglijā veikti pētījumi apliecina, ka, lietojot C vitamīna un cinka kombināciju (cinka glukonātu), iespējams nostiprināt augšējo elpošanas ceļu imunitātes sistēmu un izveidot stingru aizsardzību pret uzmācīgām baktērijām. Lietojot šo specifisko kombināciju, līdzko parādās pirmās saaukstēšanās pazīmes, tiek ievērojami samazināts risks izslimot to pilnībā.

Var ātrāk atgūt veselību
Lietojot C vitamīnu kopā ar cinku, iespējams ne tikai samazināt saaukstēšanās risku, tas palīdzēs arī gadījumā, ja slimība ir jau sākusies. ASV Ohaio štata Klīvlendas klīnikā veiktajā pētījumā parādīts, ka cinka glukonāts spēj samazināt vispārējās saaukstēšanās ilgumu par gandrīz 50%, vienlaikus palīdzot arī saaukstēšanās slimniekiem, kam ir drudža simptomi.

Ērtāka lietošana
Kurš gan būs iepriecināts par iespēju pavadīt vairākas dienas gultā ar sāpošu kaklu, tekošu degunu un varbūt pat drudzi – tas ir pietiekami nozīmīgs iemesls censties aizsargāties pret saaukstēšanās uzliesmojumu. C vitamīna un cinka lietošana tablešu veidā ir zinātniski pamatota pretsaaukstēšanās stratēģija, tā ir droša,ērta un nav dārga.
Kāpēc C vitamīns un cinks ir tik nozīmīgs
Katram vitamīnam un minerālvielai ir sava nozīme cilvēka organismā. Kad organismam jāpretojas saaukstēšanās mikrobiem, C vitamīns un cinks kļūst īpaši svarīgi, jo tie ir nepieciešami imūnsistēmas komplicētai cīņai pret mikrobiem un baktērijām. Cinks stimulē tā saucamās T–šūnas, kas palīdz identificēt un iznīcināt baktērijas un vīrusus. Arī C vitamīns atbalsta imūnsistēmas funkcijas. Novērojumi liecina, ka saaukstēšanās un infekcijas apgrūtina imūnsistēmas darbību un patērē lielu daudzumu no organisma C vitamīna rezervēm.
C vitamīnu un cinku uzņemam ar ikdienas pārtiku, bet bieži to daudzums ir neliels. Šo nesabalansētību, īpaši ziemas mēnešos, var novērst, papildinot uzturu ar C vitamīnu un cinku.

Dabisks atbalsts imūnsistēmai
Lietojot cinku un C vitamīnu tablešu veidā, tās izkūst mutē, dodot laiku sastāvdaļām absorbēties augšējās elpošanas sistēmas gļotādā. Tas stimulē lokālo imunitāti un nostiprina organisma pretestības spējas.
Kad saaukstēšanās vīruss nokļūst organismā, imūnsistēma tūdaļ izsūta tik “kareivju” vai T–šūnu, cik iespējams, lai pēc iespējas ātrāk tiktu vaļā no ienaidnieka. Gan cinks, gan C vitamīns ir ārkārtīgi nozīmīgi imūnsistēmas aktivitātē, un saaukstējoties organisms var viegli zaudēt to rezerves. Labākais veids, kā būt pārliecinātam, ka imūnsistēma darbojas ar pilnu atdevi, ir ēst daudz augļu un dārzeņu un, tiklīdz parādās pirmās saaukstēšanās pazīmes, stiprināt organismu ar papildu līdzekļiem.

Citi raksti par šo tēmu

Follow veselslv on Twitter

 

   

 

Citi piedāvājumi